سایت شیک : طراحی سایت

ترامپ به تیک تاک پیوست

ترامپ به تیک تاک پیوست

سایت شیک: دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا، تقریباً یک روز بعد از پیوستن به تیک تاک، سه میلیون دنبال کننده را در این پلت فرم ویدئویی کوتاه جذب کرده بود.



به گزارش سایت شیک به نقل از ایسنا، تصمیم ترامپ برای پیوستن به این پلتفرم، می تواند به رییس جمهور سابق کمک نماید تا در سومین نامزدی خود برای کاخ سفید، رای دهندگان جوان تر را جذب نماید. او رقابتی نزدیکی با جو بایدن، رییس جمهور فعلی دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر دارد.

اگرچه بایدن لایحه ای را امضا نموده است تا در صورت امتناع شرکت بایت دنس از فروش تیک تاک در آمریکا، این اپلیکیشن را که ۱۷۰ میلیون کاربر آمریکایی دارد، ممنوع کند اما کمپین انتخاباتی بایدن هم اکنون در تیک تاک، با بیش از ۳۴۰ هزار دنبال کننده فعال است.

ترامپ شنبه شب، ویدئوی ورود خود به تیک تاک را در حساب کاربری خود با آدرس @realdonaldtrump منتشر نمود. این ویدئو که بیش از ۵۶ میلیون بازدید داشته است، نشان میدهد ترامپ درحال احوالپرسی با هواداران در مسابقه قهرمانی نهایی در نیوآرک، نیوجرسی است.

ترامپ در اطلاعیه ای اعلام نمود از هر ابزاری که در دسترس می باشد، برای صحبت مستقیم با مردم آمریکا استفاده خواهدنمود.

شرکت چینی بایت دنس، به دادگاه متوسل شده تا قانونی را به چالش بکشد که این شرکت را ملزم می کند تا تیک تاک را تا ژانویه آینده بفروشد، در غیر این صورت، با ممنوعیت مواجه خواهد شد. کاخ سفید می گوید می خواهد به دلیلهای امنیت ملی، به مالکیت چینی تیک تاک پایان دهد. در مقابل، تیک تاک همیشه تاکید کرده که اطلاعات کاربران آمریکا را با دولت چین به اشتراک نخواهد گذاشت و اقدامات اساسی برای صیانت از حریم خصوصی کاربران خود انجام داده است.

تلاش ترامپ برای ممنوعیت تیک تاک در سال ۲۰۲۰ که او رییس جمهور بود، توسط دادگاه بسته شد. وی در مارس اعلام نمود این پلت فرم یک تهدید امنیت ملی بوده است اما ممنوعیت آن، به تعدادی از جوانان لطمه می رساند و فقط فیسبوک شرکت متا را تقویت می کند.

بر اساس گزارش رویترز، ترامپ هم اکنون، با بیش از ۸۷ میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) و بیش از هفت میلیون دنبال کننده در پلت فرم خود «تروت سوشال» (Truth Social) که تقریباً روزانه در آن پست می گذارد، حضور فعالی در رسانه های اجتماعی دارد.





منبع:

1403/03/15
12:48:54
5.0 / 5
229
تگهای خبر: شركت , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
طراحی سایت شیک
طراح سایت شیک