سایت شیک : طراحی سایت

تحقیقات اتحادیه اروپا از گوگل درباره سوءاستفاده از اطلاعات

تحقیقات اتحادیه اروپا از گوگل درباره سوءاستفاده از اطلاعات

به گزارش سایت شیك گوگل به منظور پیشگیری از اعمال جریمه های اتحادیه اروپا قول داده تا از داده های شركت فیت بیت سو استفاده نكند اتحادیه اروپا هم در این حوزه تحقیقات به عمل می آورد.



به گزارش سایت شیک به نقل از انگجت، گوگل در نوامبر سال ۲۰۱۹ از خریداری شرکت فیت بیت با پرداخت ۲.۱ میلیارد دلار اطلاع داد. از همان زمان نگرانی هایی در مورد سوءاستفاده گوگل از داده های خصوصی مشتریان شرکت فیت بیت به وجود آمد. منتقدان گوگل اعلام نمودند این شرکت قطعا از این داده ها برای نمایش آگهی های هدفمند و متناسب با سلایق کاربران استفاده خواهد نمود.
همین مسئله باعث شد تا کمیسیون اروپا وابسته به اتحادیه اروپا با نهایی شدن این خرید مخالفت کند. این کمیسیون به گوگل تا ۱۳ جولای مهلت داد تا چاره ای برای رفع دغدغه های کشورهای اروپایی پیدا کند. از همین رو گوگل وعده داد تا از داده های خصوصی کاربران فیت بیت برای مقاصد تبلیغاتی سوءاستفاده نکند.
قرار است رگولاتوری های اروپا در مورد وعده های گوگل تحقیقات مفصلی را به عمل آورند تا مشخص شود آیا این شرکت به وعده های خود وفادار بوده است یا خیر.
گوگل هم از این تحقیق استقبال کرده و افزوده که از محصولات و داده های کاربران آنها استفاده تبلیغاتی نخواهد کرد. جمع بندی نهایی در این حوزه که باعث نهایی شدن خرید فیت بیت توسط گوگل می شود ظرف هفته های آینده صورت می گیرد.


منبع:

1399/04/25
15:09:47
5.0 / 5
2092
تگهای خبر: شركت , كاربر , گوگل , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
طراحی سایت شیک
طراح سایت شیک