آذری جهرمی پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریك گفت به گزارش سایت شیک وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب تبریک گفت. به گزارش سایت شیک به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت: از همه آنهایی که برای اعتلای ایران اسلامی، خودشان را اثرگذار دانستند و در پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب حفظه الله، روز جمعه پای صندوقهای رأی حاضر شدند، به نوبه خودم صمیمانه تشکر می کنم. وی اظهار داشت: ضمن تبریک به همه مردم ایران، برای جناب آقای رئیسی، رئیس جمهور منتخب هم آرزوی موفقیت در خدمت را دارم. منبع: shiksite.ir 1400/03/29 19:31:42 5.0 / 5 1609 تگهای خبر: ارتباطات و فناوری اطلاعات , اینستاگرام , فناوری , وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این مطلب سایت شیک را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط دستگاههای اجرایی موظف به استفاده از پیام رسان های بومی شدند تنش در ویکی پدیا بدنبال انحلال تیمهای توسعه ابزارهای ویرایش فرزندان ما شبانه روز ایستادند تا ارتباطات کشور پایدار بماند معرفی ابزارهای امنیتی جدید گوگل برای اندروید نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۱ بعلاوه ۴ ارسال نظر