سایت شیک : طراحی سایت

هدست گران قیمت اپل عقب گرد کرد

هدست گران قیمت اپل عقب گرد کرد

به گزارش سایت شیک، اپل ناچار شده است هدف تولید هدست حقیقت افزوده ˮویژن پروˮ که ماه گذشته رونمایی گردید را به میزان قابل ملاحظه ای کم کند.



به گزارش سایت شیک به نقل از ایسنا، روزنامه فایننشیال تایمز به نقل از منابع آگاه نوشت: شرکت تولیدکننده قراردادی چینی "لوکس شیر" که تنها تولیدکننده این هدست است، آماده می شود تا کمتر از ۴۰۰ هزار دستگاه از "ویژن پرو" را در سال ۲۰۲۴ تولید نماید.

اپل از دو تولیدکننده مستقر در چین خواسته است قطعات کافی برای ۱۳۰ تا۱۵۰ هزار دستگاه از این هدست در اولین سال تولید آن تأمین کنند.

هر دو پیشبینی نشان داده است تولید هدست "ویژن پرو" از هدف فروش اولیه یک میلیون دستگاه در ۱۲ ماه نخست عرضه آن، کاهش قابل ملاحظه ای پیدا کرده است.

طبق گزارش فایننشیال تایمز، پیچیدگی این هدست و دشواری های تولید آن عامل تعدیل هدف تولید هستند و برنامه ها برای تولید مدلهای ارزان تر این هدست، به تعویق افتاده اند.

هدست اپل بازاری را امتحان می کند که مملو از دستگاه هایی است که هنوز مورد توجه مصرف کنندگان قرار نگرفته اند و اپل را که سال ها با متا بر سر مسائلی مانند حفظ حریم خصوصی کاربران و کنترل پلت فرم های طراح اختلاف داشته است، وارد رقابت مستقیم با مالک فیسبوک می کند.

بر اساس گزارش رویترز، هدست "ویژن پرو" از قیمت ۳۴۹۹ دلار شروع می شود که بیشتر از سه برابر قیمت گرانترین هدست حقیقت ترکیبی و حقیقت افزوده ساخت شرکت متا است.





منبع:

1402/04/13
09:30:39
5.0 / 5
445
تگهای خبر: شركت , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
طراحی سایت شیک
طراح سایت شیک