سایت شیک : طراحی سایت
ساداتی نژاد اعلام كرد:

همکاری وزارت کشاورزی و کمیته امداد برای ایجاد 120 هزار شغل پایدار

همکاری وزارت کشاورزی و کمیته امداد برای ایجاد 120 هزار شغل پایدار

به گزارش سایت شیک وزیر جهاد کشاورزی ضمن اشاره به تفاهمنامه امضا شده بین این وزارت خانه و کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: یکی از اهداف این تفاهمنامه، همکاری برای ایجاد ۱۲۰ هزار شغل پایدار می باشد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، سید جواد ساداتی نژاد در مراسم امضای یادداشت تفاهم همکاری مشترک بین وزارت جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: امروز تفاهمنامه ای با کمیته امداد امام خمینی منعقد شد تا بتوانیم مددجویان عشایر و روستایی این نهاد را از داشتن شغل پایدار بهره مند نماییم.
وی اضافه کرد: کمیته امداد در حوزه های کشاورزی و دامپروری در کشور فعالیت دارد و بخشی از کار آن هم در مورد مددجویان کمیته امداد است که در زیربخش های حوزه کشاورزی فعال می باشند. مقرر شد در زمینه اشتغالزایی کار مشترکی را با کمیته امداد داشته باشیم.
ساداتی نژاد تصریح کرد: در این طرح دو بخش برنامه ریزی و اقدام مشترک در حوزه تقویت امنیت غذایی کشور با عنایت به ظرفیت های کمیته امداد در حوزه اقتصادی، کشاورزی و دامپروری و بخش اشتغالزایی و کارآفرینی مددجویان کمیته امداد در حوزه اشتغال پایدار برای ۱۲۰ هزار طرح هدف گذاری شده است.
وی ابراز امیدواری کرد با تلاشهای کمیته امداد و وزارت جهاد کشاورزی شاهد اتفاقات خوبی در این دو بخش باشیم.
وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: در این تفاهمنامه وزارت جهاد کشاورزی متعهد شده است در تمام زیربخش های حوزه کشاورزی شامل دامپروری، شیلات، گلخانه، نوغانداری و گیاهان دارویی به ممدجویان کمیته امداد خدمات مهارتی آموزشی و ترویجی بدهد و از ظرفیت سازمان تات استفاده نماید و در زمینه یارانه برای نهال و بذر و کمک های فنی و اعتباری به مددجویان خدمات عرضه کند.
ایجاد ۱۲۰ هزار اشتغال با کمک وزارت جهاد کشاورزی
«سیدمرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این مراسم با اشاره به اینکه دولت سیزدهم یار محرومین و مستضعفین است، اظهار داشت: روز گذشته جشن ۵۴۶ نفر از مددجویان رتبه دار در دانشگاه فرهنگیان را برگزار کردیم که ۳۳۵ هزار نفر از آنها در مناطق محروم و روستایی بودند.
وی افزود: ما در مناطق محروم و روستایی ۶ هزار نخبه، ۵۱ هزار دانشجو و ۷۰۰ هزار دانش آموز مددجو داریم که در سرنوشت کشور تعیین کننده خواهند بود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: کمیته امداد باید در سال ۱۴۰۱، ۵۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد نماید و با این تفاهمنامه، حداقل ۱۲۰ هزار اشتغال ایجاد خواهد شد.
بختیاری اظهار داشت: ما به کمک وزارت جهاد کشاورزی ۶ گروه تحقیقاتی در استانهای فارس و خوزستان را برای سم پاشی و کودپاشی از راه پهپاد آموزش داده ایم که مشغول به کار هستند.
وی اضافه کرد: تابحال کمک های ارزشمندی انجام شده اما این تفاهمنامه بسیار استثنایی خواهد بود و کمیته امداد را در رسیدن به اهداف خود کمک خواهد نمود.


منبع:

1400/09/26
23:24:54
5.0 / 5
1028
تگهای خبر: آموزش , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
طراحی سایت شیک
طراح سایت شیک