سایت شیک : طراحی سایت

ارسال و دریافت رمزارز در واتساپ ممکن شد

ارسال و دریافت رمزارز در واتساپ ممکن شد

سایت شیک: کیف رمزارز Novi شرکت متا پلتفرمز (فیس بوک سابق) به کاربران اجازه خواهد داد بوسیله سرویس پیامرسان واتس اپ، پول ارسال و دریافت نمایند.



به گزارش سایت شیک به نقل از ایسنا، استفان کاسریل، مدیر Novi در توییتی اعلام نمود این برنامه آزمایشی به روی شمار محدودی از افراد در آمریکا گشوده شده است. وی اظهار داشت: استفاده از Novi حریم خصوصی پیامها و تماس های شخصی واتساپ را تغییر نمی دهد.

دیوید مارکوس، هم موسس Novi پیش تر گفته بود شرکت متا پرداختهای Novi را برای همه سرویسهای زیرمجموعه خود شامل فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ عرضه خواهدنمود. برای واتس اپ، ارسال پول حدودا به آسانی ارسال یک پیام است و کاربران نیازی ندارند از این اپلیکیشن بیرون بروند. همین طور این راه راحتی برای ارسال پول بدون پرداخت کارمزد است. برای این منظور کاربران باید مخاطبی که قصد دارند به وی پول ارسال نمایند را در واتساپ پیدا کرده و آیکن گیره کاغذی در اندروید یا آیکن "پلاس" در iOS را در قسمت نوار متن زده، پرداخت را انتخاب کنند و سپس دستورالعمل نحوه ورود به حساب Novi را دنبال کنند.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت متا پلتفرمز ماههای متوالی روی این اپلیکیشن کیف رمزارز کار کرده است در صورتیکه از برنامه های جهانی خود برای عرضه ارز دیجیتالی به نام Diem به سبب نگرانیهای رگولاتوری عقب نشینی کرده است.





منبع:

1400/09/19
13:52:36
5.0 / 5
997
تگهای خبر: اینستاگرام , دیجیتال , سرویس , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
طراحی سایت شیک
طراح سایت شیک